Volkswagen, ktorý sa rozhodol, že svet jednoducho nemôže existovať bez ich najnovšej limitovanej edície GOAL modelov, oznámil partnerstvo s filmovou produkčnou spoločnosťou Illumination a ich novým filmovým hitom Ja, zloduch 4. Áno, čítate správne! Automobilka sa rozhodla chaos so žltými postavičkami, ktoré sú schopné na väčšie ako štvorročné dieťa na cukrovej vate.  
 
V Nemecku, kde sa zdá, že futbal a autá sú jedinými dvoma vecami, na ktorých záleží (a ešte pivo a filmy pre dospelých), sa kampane zúčastnia nielen nové modely Volkswagenu v edícii GOAL, ale aj národný futbalový tím a tí notorickí známi Mimoni . Lebo čo by mohlo byť lepšie, ale vášeň pre futbal s... nie, Mimoňmi? Ako povedala Susanne Franz, Chief Marketing Officer Volkswagenu: "Mimoni sú sympatickí a prístupní, presne taký obraz, aký chceme pre Volkswagen." Takže, ak sa vám zdá, že váš Volkswagen má príliš veľa osobností, teraz viete prečo. I keď, doteraz sme si ho mylne spájali skôr s konzervatívnym prístupom.  
 
V Nemecku sa postavičky z nového filmu objavili po boku hráčov Nemeckého futbalového zväzu (DFB), aby propagovali nové GOAL modely práve v čase začiatku európskeho turnaja. Kedy môže byť lepší čas na kúpu nového auta, ak nie práve počas futbalových majstrovstiev? Kampaň sa spúšťa presne v čase premiéry Ja, Zloduch 4, ktorá sa v USA koná 3. júla 2024 v Nemecku 11. júla 2024. Takže ak plánujete dovolenku do Nemecka, môžete si ju naplánovať tak, aby ste nezmeškali ani film, ani - a samozrejme, ani novú reklamu Volkswagenu.  
 
"Ich špeciálny druh humoru sa dobre hodí k nášmu prístupu k marketingu s iskrou v oku," dodáva Susanne Franz. Pretože ak existuje niečo, čo všetci potrebujeme, je to auto, ktoré nás bude rozosmievať. Možno by sme mali, že nové Volkswageny budú mať platiť v palubnej doske zabudované vtipy.  
 
Ako Mimoni pomáhajú "emotionalizovať" značku Volkswagen, priamo sa nachádza od trhu k trhu. V Nemecku sa postavičky z animovaného filmu Ja, zloduch 4 spájajú s futbalovým tímom, aby podporili národné marketingové opatrenia pre nové GOAL modely. Exkluzívny balík vybavenia je momentálne dostupný pre ID.3, ID.4, ID.5, Polo, Taigo, T-Cross, T-Roc, T-Roc Cabriolet, Golf, Golf Variant, Touran a Tiguan. Zákazníci môžu ušetriť až 3 700 €, čo je cena, za ktorú by ste mohli kúpiť asi 3 700 banánov - obľúbená pochúťka Mimoňov.  
 
Kampaň už prebieha v Severnej Amerike na podporu modelu Atlas. V Latinskej Amerike a Mexiku je zameranie na Teramont. Volkswagen Úžitkové vozidlá sa tiež pripoja ku globálnej spolupráci. Takže, ak máte pocit, že Mimoni sú všade, je to preto, že sú. 
 
Ja, zloduch 4, plný akcií a typického subverzívneho humoru od Illumination, režíruje spolutvorca Mimoňov, Oscarom nominovaný Chris Renaud. Film je produkovaný vizionárskym zakladateľom a CEO Illumination Chrisom Meledandrim a Brettom Hoffmanom. Takže, ak ste si mysleli, že svet už nemôže byť viac šialený, pripraviť sa na ďalšiu dávku chaosu. Keď nabudúce uvidíte na ceste Volkswagen, nezabudnite sa pozrieť, či náhodou nevidíte nejakého Mimoňa za volantom. Lebo v dnešnej dobe je všetko možné! Aj to, že Zem je odrazu plochá.

Zdieľaj:

Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil.