Primárne zastupuje značku ŠKODA v oblasti predaja aj servisu. Popredajnú starostlivosť poskytuje ako autorizovaný servis vozidiel Volkswagen a Audi (IMPA Bratislava). Súčasťou portfólia je aj značka Hyundai. Prevádzky IMPA nájdu zákazníci v šiestich mestách na Slovensku – v Bratislave, Šamoríne, Žiari nad Hronom, Dolnom Kubíne, Liptovskom Mikuláši a Žiline.
V sieti IMPA sa na všetko pozerajú z pohľadu zákazníka. Tomu prispôsobujú svoje služby a prístup, aby klienta čo najmenej zaťažili a čo najviac mu vyšli v ústrety. Dnes sa zákazníci vo veľkej miere rozhodujú podľa toho, aby mali čo najviac služieb pokrytých „pod jednou strechou“.
„Vsádzame na služby a ich kvalitu. Našou veľkou devízou je flexibilita, promptnosť a vybavenie požiadaviek "bez zaťažovania" klienta... Pre zákazníka je dôležitá mobilita a riešenia nenáročné na jeho čas. Mobilitu mu zabezpečíme vďaka vozidlovému parku náhradných vozidiel, ktorých máme dnes v celej sieti IMPA viac ako 200. A ako zákazníkom šetríme čas? Online riešeniami prostredníctvom našej web stránky ww.impa.sk.“ hovorí Jozef Suroviak, riaditeľ spoločnosti IMPA Bratislava, a.s. a dodáva: „Jednoduchá navigácia na našej stránke, produkty na jeden klik, prehľadné mobilné verzie. A naša devíza v tejto oblasti – online formuláre, vďaka ktorým si zákazník jednoducho vyberie produkt alebo službu a objedná sa na termín, ktorý mu vyhovuje. Doplnky a príslušenstvo si zákazník môže pohodlne objednať cez náš Eshop. Online predaj produktov či služieb však nemá byť náhradou klasického predaja, ale ich doplnkom. Pretože zákazník si to vyžaduje.“
Novinkou online sveta IMPA je možnosť objednať sa jednoducho a pohodlne cez web stránku na sezónne prezutie vozidla. Tento systém už má IMPA po minuloročnej jesennej sezóne otestovaný a zabehnutý. V nadväznosti na maximálne využitie tohto systému zákazníkmi je tohtoročným online hitom stránka www.impa-expres.sk. Čo týmto systémom IMPA prináša svojim zákazníkom? Jednoduchosť, prehľadnosť a pohodlie. Pohodlie v zmysle ponuky služieb, pre ktoré sa zákazník jednoducho rozhodne, online objedná a sám si vyberie termín pristavenia vozidla do servisu. Presne vidí, ktorá služba ho koľko bude stáť a stránka impa-expres.sk mu nedovolí na nič v starostlivosti o vozidlo zabudnúť. Už onedlho budú mať zákazníci možnosť si všetky služby hneď aj online zaplatiť.
A podľa čoho sa rozhoduje zákazník, ak je na trhu viac firiem, ktoré predávajú rovnaký tovar a služby, za rovnaké ceny a v rovnakej oblasti?
„Existuje len jeden rozdiel, podľa ktorého si zákazník vyberie vždy, a to je prístup k nemu. Nezabúdame, že práve osobitým prístupom k zákazníkovi a svojim nasadením pri starostlivosti o neho, sa dokážeme výrazne odlíšiť od akejkoľvek konkurencie.“, dodáva Jozef Suroviak na záver.