Aerodynamickejší dizajn

Hoci Ioniq 6 bol už v pôvodnej podobe známy svojou aerodynamickou siluetou, nový model posúva tento aspekt ešte ďalej. Najvýraznejšou zmenou sú tenké denné svetlá tvorené štyrmi LED pásmi, pričom každý obsahuje štyri malé štvorce. Tento prvok nadväzuje na pixelovaný dizajnový jazyk, ktorý začal s modelom Ioniq 5.

Hyundai Ioniq 6 N Line 2026 - Zdroj: Hyundai
Prepracovaný bol aj predný nárazník, v ktorom sú teraz umiestnené hlavné svetlomety. Úprava dodáva vozidlu opticky širší a nižší vzhľad. Zmeny pokračujú aj na bokoch, kde čierne obkladové prvky vystupujú smerom nahor na dvere, čo vozidlu dodáva dynamickejší postoj.

Zadná časť a interiér

Zadná časť vozidla prešla tiež významnou úpravou - veľký spojler pôvodného modelu nahradil nový, predĺžený "ducktail" spojler, ktorý vytvára elegantnejší profil pri zachovaní rovnakých aerodynamických vlastností.

Interiér vozidla zostáva vo veľkej miere podobný pôvodnému modelu, no viditeľnou zmenou je prepracovaný volant, ktorý získal tretí spodný lúč. Vylepšená bola aj stredová konzola pre lepšiu ergonómiu a ovládacie prvky klimatizácie sú teraz väčšie. Podľa Hyundai sú materiály na dverových paneloch kvalitnejšie než predtým.

Športové verzie

Výrobca predstavil aj športovejšiu verziu N Line, ktorá pridáva dynamické prvky vrátane čierneho predného nárazníka s malými aerodynamickými krídlami na okrajoch a unikátny dizajn kolies.

Interiér nového Hyundai Ioniq 6 - Zdroj: Hyundai
Najväčším prekvapením prezentácie bolo nenápadné odhalenie výkonnej verzie Ioniq 6 N, ktorá by mala byť oficiálne predstavená v júli. Z dostupných záberov vidno, že vozidlo má modré lakovanie, čierny zadný nárazník a veľké zadné krídlo. Očakáva sa, že bude zdieľať podobný pohonný systém ako Ioniq 5 N, ktorý disponuje výkonom 641 koní.

Kompletné technické špecifikácie modernizovaného Ioniq 6 zatiaľ neboli zverejnené, no očakáva sa, že na trh príde ako model roku 2026.

Zdieľaj:

Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil.