Mitsubishi má za sebou bohatú históriu v rally a rally-raid disciplínách, najmä s modelom Montero. Po rokoch zameraných na bežnú mestskú mobilitu sa značka rozhodla znovu pripomenúť svoje motorsportové korene prostredníctvom novej verzie Outlander Trail Edition 2025.

Trail Edition stojí medzi základnou SE AWD a vyššou SEL AWD. Dostávate viac než len vizuálne úpravy, čo je v tomto segmente skôr výnimka než pravidlo.

Nové Mitsubishi Outlander Trail Edition - Zdroj: Mitsubishi

Vizuálne odlíšenie s praktickým zmyslom

Na prvý pohľad upútajú čierne grafické prvky na kapote a bokoch, plus nápis "Trail Edition" vzadu. Všetko, čo bývalo chrómované, je teraz čierne - od mriežky až po kľučky dverí. Sedemnásťpalcové kolesá majú košíkový dizajn a sú exkluzívne pre túto verziu.

Auto je dostupné v niekoľkých farbách, ktoré pekne kontrastujú s čiernymi detailmi - biela White Diamond, sivá Graphite Grey alebo Moonstone Grey. Pre posledné dve farby si môžete doobjednať aj čiernu strechu, ktorá v kontraste s bielou farbou karosérie vyzerá skutočne štýlovo.

Nové Mitsubishi Outlander Trail Edition - Zdroj: Mitsubishi

Vnútri mysleli na praktickosť

Hlavnou zmenou sú gumové rohože namiesto koberčekov. Zvládnu bahno, mokré oblečenie či špinavé topánky. Tá v kufri je navrhnutá tak, aby sa dal stále používať tretí rad sedadiel. Interiér je ladený v čiernej farbe, sedačky kombinujú koženku so semišom a predné majú vyhrievanie.

Nové Mitsubishi Outlander Trail Edition - Zdroj: Mitsubishi

Výbava a technológie

LED svetlomety majú umývacie trisky, čo ocenia hlavne tí, ktorí jazdia v teréne a blate. Hmlovky sú tiež LED a stierače sú vyhrievané. Audio systém Dynamic Sound Premium od Yamahy má osem reproduktorov. Pre nabíjanie elektroniky slúži päť USB-C portov rozmiestnených po celom vozidle.

Voliteľné príslušenstvo

Mitsubishi spolupracuje s firmou Thule na doplnkovom príslušenstve. Dostupné sú strešné nosiče Caprock a nosiče bicyklov na ťažné zariadenie. Zaujímavejšie sú terénne pneumatiky Cooper Discoverer Road and Trail AT v rozmeroch 235/60R18. Majú terénny dezén a odolnejšiu zmes než štandardné pneumatiky. Oproti bežným 20-palcovým kolesám majú vyšší bok, čo pomáha pri jazde v teréne.

Zdieľaj:

Patrik Herich

K autám mal blízko už odmalička, čo ho prirodzene nasmerovalo k automobilovej žurnalistike. Počas štúdia na FMK UCM v Trnave rozvíjal svoje mediálne zručnosti, a od roku 2025 píše pre portál webauto.sk.