Revolučný hybridný pohon

Nová generácia modelov prichádza s hybridným pohonom, ktorý kombinuje 4,0-litrový osemvalec s elektromotorom. Táto kombinácia prekonáva vo výkone predchádzajúce modely s motorom W12, čo je pozoruhodný úspech pri súčasnom znižovaní emisií. Výkon 680 koní umožňuje modelu Continental GT zrýchliť z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy.

Bentley Continental GT - Zdroj: Bentley
Evolúcia dizajnu

Dizajnovo zostávajú nové modely verné klasickému jazyku značky, no prinášajú svieže prvky. Charakteristická mriežka chladiča dostala modernejší vzhľad s lesklou čiernou povrchovou úpravou a chrómovým lemovaním. Nové predné svetlomety s označením "Harmony" čerpajú inšpiráciu z rezaného krištáľu.

Bentley Continental GT - Zdroj: Bentley
Pri pohľade z boku vyniká čistá línia, ktorá je typická pre modely Continental od roku 2003, avšak s modernejšími proporciami. Zadná časť je doplnená dvojicou chrómovaných koncoviek výfuku, ktoré vystupujú z lesklého čierneho difúzora. Červené zadné svetlá taktiež disponujú animáciou "Harmony", čím vytvárajú jednotný vizuálny jazyk.

Luxusný interiér

Interiér pokračuje v tradícii ručne spracovaného luxusu. Sedadlá majú priame prešívanie, ktoré zdôrazňuje precíznosť remeselnej práce, za ktorú je Bentley známe. Nové modely Azure sa odlišujú diamantovým 3D prešívaním, ktoré pridáva ďalšiu úroveň vizuálnej hĺbky a textúry.

Bentley Flying Spur - Zdroj: Bentley
Porovnanie s predchádzajúcou generáciou

V porovnaní s predchádzajúcou generáciou prináša nový Continental GT nielen lepšie výkonové parametre, ale aj výrazné zlepšenie v oblasti efektivity. Schopnosť prejsť až 80 kilometrov čisto na elektrický pohon predstavuje revolučnú zmenu pre značku.


Bentley týmito modelmi dokazuje, že elektrifikácia neznamená kompromis vo výkone ani v charaktere vozidla. Zatiaľ čo tradičné hodnoty značky zostávajú zachované, nová technológia posúva tieto vozidlá do novej éry luxusnej mobility.

Zdieľaj:

Ivan Kutálek

Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil...