Ak chce človek autíčko s výkonom 493 hp, uhladenú karbónovú štruktúru a agresívny dizajn raketoplánu – vtedy prichádza KTM. X‑Bow GT‑XR je takmer závodné GT2 auto pre bežné cesty, s aerodynamikou, komfortom a homologáciou v jedinom balení.
GT2 DNA pre ulicu
X‑Bow GT‑XR je najťažší road‑legal model KTM (1 250 kg), no stále extrémne ľahký vzhľadom na výbavu. Vyrobený v spolupráci s Reiter Engineering, používa 2,5‑litrový Audi TFSI päťvalec s výkonom 493 hp a 582 Nm krútiaceho momentu. Zrýchlenie 0‑100 km/h dosahuje za 3,4 sekundy a maximálna rýchlosť je 280 km/h.
Exkluzívny karbón a aerodynamika
Telo vozidla je celé v karbónovom monocoque, dizajn kombinuje GT2 technológiu s aerodynamickými prvkami – podvozok „AirCurtain“, podlahu navrhnutú na ground‑effect a volebné hydraulické zvýšenie pre spomalenie nad prevýšením. Výsledkom je cítiteľný downforce, stabilita a ostrý prejav na ceste aj stope.
Mechanický luxus a praktickosť
GT‑XR prináša 7‑stupňovú DSG prevodovku z Audi, komfortnú klimatizáciu, hydraulický výsuv, priestor na batožinu (95 litrov) a Bluetooth konektivitu – všetko bez kompromisu. Brzdy – až 378 mm vpredu s 6‑piestikmi a zadné 355 mm s 4‑piestikmi – poskytujú závodnú presnosť brzdného výkonu.
Coupe pre znalca, nie pre masy
X‑Bow GT‑XR nie je auto pre každého – je to stroj pre tých, ktorí už ovládajú limit a chcú ho prekročiť. Neponúka infotainment, no ponúka úzky cockpit, pilotné potešenie a čas trvá len počet tých, čo naň budú stačiť.