Automobilka KGM rozširuje svoje pôsobenie na Slovensku a prináša prvý model s hybridným pohonom. SUV Torres je po novom dostupný aj vo verzii full-hybrid, pričom zákazníkom ponúka vyšší výkon a úspornejšiu prevádzku.

KGM Torres Hybrid – Zdroj: KGM
Hybrid ako príplatková možnosť

Hybridná technológia sa v prípade modelu Torres ponúka ako príplatok k benzínovým verziám. Cena je navýšená o 2 190 eur oproti modelu so spaľovacím motorom a šesťstupňovou automatickou prevodovkou.

V základnej výbave Club tak zákazník za verziu 1.5 GDI Turbo (163 k) s automatom zaplatí 28 180 eur, zatiaľ čo hybridná alternatíva s výkonom 204 koní stojí 30 370 eur.

KGM Torres Hybrid – Zdroj: KGM
Od základného modelu po špičkovú výbavu

Na opačnom konci ponuky stojí najvyššia výbava, kde Torres s benzínovým motorom vychádza na 35 490 eur a hybridná verzia na 37 680 eur. Základ ponuky pritom tvorí verzia 1.5 GDI Turbo s manuálom, ktorá má štartovaciu cenu 25 990 eur.

Výkon a efektivita

Full-hybridná verzia kombinuje benzínový motor s elektromotorom, čím dosahuje systémový výkon 204 koní. Oproti čisto spaľovacej alternatíve tak ponúka nielen vyšší výkon, ale aj efektívnejšiu prevádzku, čo bude pre slovenských zákazníkov lákadlom najmä v mestskom a prímestskom prostredí.

KGM Torres Hybrid – Zdroj: KGM
Význam pre slovenský trh

Vstupom hybridu Torres do predaja KGM rozširuje portfólio ekologickejších modelov na Slovensku a stavia sa do priamej konkurencie etablovaným SUV značiek Hyundai, Kia či Toyota. Kombinácia priaznivej ceny a atraktívneho výkonu môže byť pre slovenský trh kľúčovým faktorom úspechu. 

Zdieľaj:

Jerguš Horský

Zaujímajú ma autá, ktoré majú charakter – také, čo si nepodávajú ruku s priemerom. Sledujem techniku, dizajn, zvuk a aj to ako auto pôsobí, keď v ňom človek sedí. Nehľadám dokonalosť, ale výnimočnosť v detailoch, v prejave, v pocite. Auto pre mňa nie je len stroj – je to postava s vlastným príbehom, ktorá vie zaujať, prekvapiť alebo dokonca vybudovať rešpekt.