Nenapodobniteľný dizajn „Deep Blue“

Rocket GTS Deep Blue vsádza na unikátny koncept: shooting‑brake karoséria vyrobená kompletne z vystaveného modrého karbónu pomocou technológií CAD/CFD a vstrekovania v autokláve. Aerodynamika je optimalizovaná vo veternom tuneli. Zahŕňa predný splitter, „ducktail“ zadný spoiler a difúzor s integrovanými karbónovými „blades“. Šírka 1 985 mm dodáva vozidlu stabilnú, pôsobivú postavu.

Brabus Rocket GTS Deep Blue - Zdroj: Brabus
Výkonová symfónia: V8 a elektrika v harmónii

Hybridný agregát spája upravený 4,5 l biturbo V8 s elektromotorom na zadnej náprave. Kombinovaný výkon dosahuje 1 000 kW (1 000 k, 1 620 Nm), pričom krútiaci moment je elektronicky limitovaný na 1 620 Nm. Zrýchlenie z 0–100 km/h trvá 2,6 s, 0–300 km/h dosiahne za 23,6 s, s maximálnou rýchlosťou 317 km/h.

Brabus Rocket GTS Deep Blue - Zdroj: Brabus
Detailne spracovaný interiér a exkluzívny komfort

Interiér kombinuje luxusné šedé kožené čalúnenie s čiernym Alcantarovým čalúnením. Obsiahnuté sú aj karbónové prvky na volante, stredovej konzole a karbónové prahy s podsvieteným logom Brabus. Na výber je špičkové prešívanie „Shell“ a ručne spracované detaily, ktoré podčiarkujú charakter edície Deep Blue.

Brabus Rocket GTS Deep Blue - Zdroj: Brabus
Exkluzívna edícia: 25 kusov pre najnáročnejších

Deep Blue verzia je limitovaná len na 25 kusov, presne zodpovedajúcich názvu edície. Cena presahuje 1 milión €, vrátane exkluzívnej modrej karbónovej povrchovej úpravy, ktorú Brabus oceňuje samostatne. Koľko? 60 000€.

Brabus Rocket GTS Deep Blue - Zdroj: Brabus
Hybrid pre vyvolených: extrém, výkon a luxus

Rocket GTS Deep Blue je technologicky jedinečné vozidlo. Hybridný pohon kombinuje surový výkon V8 so strhujúcim zrýchlením a luxusom, ktorý posúva shooting‑brake stvárnenie do absolútnej exkluzivity.

Zdieľaj:

Jerguš Horský

Zaujímajú ma autá, ktoré majú charakter – také, čo si nepodávajú ruku s priemerom. Sledujem techniku, dizajn, zvuk a aj to ako auto pôsobí, keď v ňom človek sedí. Nehľadám dokonalosť, ale výnimočnosť v detailoch, v prejave, v pocite. Auto pre mňa nie je len stroj – je to postava s vlastným príbehom, ktorá vie zaujať, prekvapiť alebo dokonca vybudovať rešpekt.