Aktualizovaný BMW CE 04 pre rok 2025 prináša rozšírenú ponuku troch výbavných verzií – Basic, Avantgarde a prémiová Exclusive – s novými farebnými variantmi a voliteľnými doplnkami ako tempomat, monitorovanie tlaku v pneumatikách či vyhrievanie. Stále si drží výkon 42 k (31 kW) a dojazd približne 130 km, pričom rýchle nabitie trvá len 45 minút od 20 % do 80 % s rýchlonabíjačkou.

Tri výbavové stupne: vízia mestského komfortu

Novinka prichádza s tromi úrovňami výbavy. Základná verzia Basic ponúka čistý dizajn s bielym lakom a priehľadným štítom. Avantgarde zaujme modro‑žltou kombináciou s laserovo zdobenými zadnými kolesami a žltým plexisklom. Exclusive pridáva prekrytý štít, vyhrievané gripy a sedadlo, laserové kolesá a exkluzívne strieborné lôžko.

BMW CE 04 Zdroj: BMW

Základ bez zmeny: motor a dojazd ostali

CE 04 si zachováva pôvodný výkon – nominálne 20,1 hp (15 kW), max. 41,6 hp (31 kW), dosahuje 120 km/h a zrýchli 0–50 km/h za cca 2,6 s. Batéria 8,9 kWh poskytuje dojazd až 130 km, pričom rýchle nabíjanie z 20 % na 80 % zaberie cca 45 minút, plné nabitie bežným spôsobom trvá 4 h 20 min.

Komfortné doplnky: od gripov po tempomat

Voliteľné doplnky zahŕňajú centrálnu stojan, vyhrievané gripy a sedadlo, E‑Call, A1 soft‑limit pre jazdcov s licenciou, monitor tlaku v pneumatikách a dynamický balíček s adaptívnym výkonným režimom, ABS Pro a traction control . Exclusive verzia má navyše vetrobran s krytmi rúk.

BMW CE 04 Zdroj: BMW

TFT displej a konektivita

CE 04 ponúka veľký 10,25″ farebný TFT displej s integrovanou navigáciou a smartfunkciami. Ako prvý skúter v segmente umožňuje zobrazenie navigačných máp priamo v prístrojovom paneli.

Efektívna mobilita mestom

Dizajn so 15″ kolesami, bočnou výklopnou zásuvkou na prilbu a USB‑C nabíjaním robí z CE 04 ideálneho „urban move“. Tri jazdné režimy – Eco, Rain, Road – sú štandardom, Dynamic režim je dostupný ako doplnok.


Zdieľaj:

Ivan Kutálek

Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil...