Program sa zameriava na kvalitu služieb v oblasti predaja aj popredajných služieb a čerpá z priamej spätnej väzby zákazníkov.
V aktuálnom ročníku získalo ocenenie až 63 predajcov z celej Európy, pričom Honda vyzdvihla ich odhodlanie, profesionalitu a schopnosť vytvárať výnimočné zákaznícke skúsenosti. Program Yūshū (v japončine „dokonalosť“) vznikol v roku 2022 a každoročne sa rozširuje o nové kategórie a krajiny. V roku 2024 pribudli aj nové oblasti predaja motocyklov.
Svoj úspech si zapísali aj slovenskí zástupcovia:
- Zona Prešov získala 14. miesto v kategórii Popredajné služby,
- Lusta Motor sa umiestnila na 10. mieste v kategórii Popredajné služby – veľké uznanie.
„Naši zákazníci sú jadrom všetkého, čo robíme,“ uviedol Hans De Jaeger, senior viceprezident Honda Motor Europe. „Práve vďaka zanietenosti predajcov vznikajú dlhodobé vzťahy a dôvera. Program Yūshū spája komunitu našich maloobchodných partnerov a inšpiruje ich k ďalšiemu zlepšovaniu.“
Honda plánuje v roku 2025 pridať novú kategóriu zameranú na excelentné zákaznícke služby, pričom víťazi budú prvýkrát oficiálne ocenení na slávnostnom galavečere.
Jeden z úspešných príkladov je belgický Honda Garage Lavrysen z mesta Laakdal, ktorý získal ocenenie už tretí rok po sebe. Tento rodinný podnik funguje od roku 1963 a postavil si reputáciu na dlhodobých vzťahoch so zákazníkmi: „Naši klienti sú pre nás ako priatelia alebo rodina – viacerých poznáme celý život,“ hovorí zástupca firmy.
Program Yūshū je pevnou súčasťou stratégie značky Honda v oblasti zákazníckej spokojnosti a kvality služieb. Sleduje skóre H-CSI (Honda Customer Satisfaction Index) a odráža dlhodobý záväzok značky poskytovať kvalitné produkty a servis za rozumnú cenu.