Menu
  • Týždenný sumár (4.11.2013)
    Týždenný sumár (4.11.2013)
    • | Komentáre
    Ani počas minulého týždňa, kedy si mnoho ľudí uctieva pamiatku zosnulých, automobilky nespali a predbiehali sa so správami. Tu ich pár vyberáme.

Týždenný sumár (4.11.2013)

Toyote sa darí!

Súboj o miesto najväčšej automobilky prebieha už dlhé roky medzi Toyotou a Volkswagen. Toyota za 9 mesiacov vyrobila presne 7 536 260 vozidiel. Jednoduchá matematika nám hovorí, že za kvartál japonská automobilka vyprodukuje 2,5 milióna vozidiel a pár kusov k tomu. Pokiaľ si v krajine vychádzajúceho slnka udržia nastúpené tempo podarí sa im dosiahnuť métu s hodnotou 10 miliónov výrobných vozidiel. Vskutku pekné číslo.

Toyota

[adsense]

Cygnet končí

Hovorí vám niečo meno Cygnet? Že nie? Tak to je asi jediný Aston Martin, ktorý nechce mať žiadny muž v garáži. Nie je to žiadny superšport, ani auto za ktorým by sa otočilo mnoho žien. Je to preznačkovaná Toyota IQ, ktorá dostala príliš vysokú cenovku pre iné logo a zopár ručne robených “detailov” v interiéri. Keďže končí výroba Toyoty IQ, Aston Martin Cygnet to má spočítané tiež. Všetci spoločne utrime slzy radosti a tešme sa na niečo nové. Snáď ďalšia novinka bude kráska čo zaujme ženy a jazdnými vlastnosťami poteší všetkých mužov.

cygnet

Range Rover narastie

Land Rover predstaví v LA a v Číne nový, predĺžený Range Rover. Dodatočných 14 cm sa prejaví predovšetkým na zadných sedadlách. Predpokladám, že túto verziu si kúpia predovšetkým ľudia, ktorí sa chcú voziť vzadu. Danú verziu chce automobilka predávať aj v Číne, žeby sa v tej jednej miliarde ľudí nájdu aj takí, ktorým centimetre na viac vzadu využijú? Koľko vysokých aziatov poznáte?

Range

Mercedes Benz  GLA

Ako býva u Stuttgartskej automobilky zvykom, predaj modelu GLA odštartuje verzia Edition 1. Čo to konkrétne znamená ešte nikto netuší, keďže auto sa začne predávať až počas prvej polovice budúceho roka. V každom prípade sa môžeme tešiť no motorizácie s výkonom od 100 kW do 155 kW. Z benzínových motorov budú zastúpene verzie 200 a 250 z dieslových 200 CDI a 220 CDI.

Mercedes-Benz GLA

Autor
Ivan Kutálek

Ivan Kutálek

Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil.

Sorry no comment yet.

Leave a Comment

Facebook