[adsense]Peugeot 107 vystupuje s dvoma základnými pohonmi, a to 1.0i MAN5 s manuálnou prevodovkou a 1.0i 2-Tronic s robotizovanou prevodovkou, pričom pod kapotou sa ukrýva agregát typu 1.0e 68. Motor disponuje výkonom 50 kW s maximálnym krútiacim momentom 93 Nm pri 3 600 ot/min. Pri manuálnej prevodovke spotrebuje automobil 4,3 litra, pri robotizovanej 4,5 litra na sto kilometrov. Špeciálna ženská edícia Peugeot 107 ponúkne v marci zákazníckemu portfóliu špeciálnu edíciu v podobe ženského prevedenia, ktorá dostala príznačné pomenovanie Envy. Na Slovensku ho nájdeme pod menom Eva. Edícia sa predstaví v odtieňoch Plum alebo Čierna Caldera. Zároveň bude zdobená motívom rozkvitnutých čerešňových kvetov umiestnených na dverách, kapote a veku batožinového priestoru.
Poteší najmä ženy
Výzor automobilu prináša so sebou štandardné, hoci viac prepracované a ostrejšie krivky karosérie. Predná časť pôsobí sofistikovanejšie, aj vďaka mriežke pripomínajúcej úsmev, napriek tomu, že sa jej rozmery nezmenili. Tvar a poloha predných svetlometov zostala zachovaná, naopak kapote sa dostalo oblejšie spracovanie. Novinkou u predného osvetlenia je dvojfarebná maska, ktorá ladí s odtieňmi použitými v znaku automobilky. Zadné svetlá sú tmavé s rubínovým nádychom.
Paleta farieb karosérie prijala do svojich radov príťažlivý odtieň slivkovo modrej nazvaný Plum. Interiér dýcha vkusnou čiernou, ktorá dopĺňa spracovanie čalúnenia v štýle Manhattan. Výbavu obohacuje okrem audio systému aj nová hlavica riadiacej páky a kožený volant, ktorý obsahuje ovládače robotizovanej prevodovky pre ľahšie a komfortnejšie ovládanie vozidla.
Ivan Kutálek
Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil.Sorry no comment yet.