[adsense]V hrudi novinky bije srdce v podobe motorov edície BlueDIRECT. V ponuke sa usadili dva motory rodiny prvotriednych agregátov. A to buď SL 350 V6 s objemom 3,499 litra s výkonom 225 kW a krútiacim momentom 370 Nm, ktorý pokorí magickú hranicu sto kilometrov za hodinu za menej než šesť sekúnd, pričom spotreba nedosahuje ani sedem litrov. Alebo SL 500 V8 s objemom 4,663 litra a prevahou v podobe dvoch turbo systémov, ktoré mu zaručujú výkon 320 kW a krútiaci moment až 700 Nm. Z nuly na sto zrýchli za 4,6 sekundy. Nové SL obsahuje adaptívny systém stierania čelného skla Magic Vision Control s vyhrievaním a Hands-Free Access kapoty kufra. Technológia umožňuje ovládanie zadného veka len za pomoci pohybu nohy v oblasti nárazníka bez použitia horných končatín. Systém je unikátny tým, že sa kapota automaticky nielen sama otvára, ale aj zatvára.
Ikona Mercedesu – SL
Oproti svojmu predchodcovi sa atletický dizajn nového SL rozrástol. Na pôvodnú dĺžku automobilu sa nabalilo ďalších 50 mm a v bokoch roadster pribral až o 57 mm. Mercedes naopak zrazil hmotnosť. Vďaka hliníkovej konštrukcii s dielmi magnézia a vysokopevnej ocele klesla váha automobilu o 140 kg.
Dlhá kapota motora, jednoduché a skromné línie, silná zadná časť, pochrómované mriežky vetrania dávajú tušiť, že SL patrí k automobilom so športovým základom. Prednosti v podobe panoramatického osvetlenia interiéru, vyhrievaných sedadiel, koži napa s kontrastným stehom alebo surroundový zvukový systém naopak z novinky robia spoľahlivého spoločníka na dlhé cesty. Súčasťou prvého modelu ukrývajúceho sa pod označením Edition 1 je aj panoramatická strecha Variodach, systém Airscarf a 19“ disky z ľahkej zliatiny.
Ivan Kutálek
Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil.Sorry no comment yet.