Všeobecná mienka o francúzskych vozidlách vrátane značky Renault vraví, že sú komfortné, jazdecky nudné s dávkou expresívneho dizajnu. Existuje však jedna výnimka zvaná Mégane RS. Divízia Renault Sport z neho vyšľachtila šoférsky unikát!
S blížiacim letným obdobím sme si pre vás čitateľov pripravili zaujímavý test jazdeného vozidla požičaného z autobazáru AAA AUTO, ktoré sa charakteristicky vzťahuje práve na teplé dni. Renault Mégane Coupé-Cabrio.
Neuveriteľné veci sa dejú každým rokom vo vývoji automobilov. Európa sa na míle vzďaľuje Amerike, aspoň čo sa veľkoobjemových motorov týka. Downsizing sme doposiaľ spomínali iba v osobných autách, no s príchodom nového Renault Trafic už ani to neplatí.
Môže byť príjemný spoločník na dlhé cesty menší crossover z dielní Renaultu? Túto otázku som si položil, keď práve Renault Captur vyšiel na cestu do Dánska. Tisícsto kilometrov som urazil za jeden deň v štýlovom aute.
Na tretiu generáciu Renaultu Twingo verejnosť čakala podstatne menej ako na druhú. Zhruba o sedem rokov. Nastala tu však taká neuveriteľná revolúcia, že Renault by mohol pokojne premenovať tento model.
Renault Master si dlhé roky v Európe drží stabilné miesto na trhu. Prečo je tak obľúbený sme zisťovali v redakčnom teste s faceliftovanou verziou L3H2. Pod kapotou skrýval najsilnejší BiTurbo diesel 2.3 dCi.
Trojlitrovému šesťvalcu v Renault Laguna Coupé odzvonilo, aspoň na Slovensku. Dozvedeli sme sa to až po vrátení vozidla z testu, takže všetky zistené informácie putujú pre záujemcov, ktorí danú motorizáciu nájdu už len z druhej ruky.
Renault na Frankfurtskom autosalóne avizoval druhý facelift svojho kľúčového modelu Mégane. Predaj sa začal začiatkom roka 2014 a my sme mali možnosť medzi prvými odskúšať si Francúza.
Nepoznám iný športový hatchback, ktorý by sa tak dopodrobna porovnával s minulou generáciou ako práve nové Clio R.S. Totiž, ono je nové úplne od podlahy, zbavilo sa svojej tradičnosti a verejnosť ho vidí preto skreslene.
Požiadavky trhu sa menia v každej dekáde storočia. Zákazníci chcú stále viac, automobilky si lámu hlavu ako uspokojiť ich túžby. V minulosti žiarili v Európe MPV, teraz si veľký kus z podielu berú SUV a hatchbacky.