Nazretím do aktuálnych modelových ponúk značiek predávaných na Slovensku zistíte, že kedysi obľúbený segment MPV pomaly mizne. Ostali iba tí najsilnejší hráči.
Škoda Octavia patrí medzi tie druhy automobilov, ktoré nemajú ambíciu zvádzať pohľady na každom kroku. Avšak, ak by ste to predsalen chceli zvoliť, jedna konfigurácia by tu bola.
„Ak budú všetky elektromobily ako Audi e-tron, tak potom sa máme načo tešiť“. Toto boli moje posledné slová pred odovzdaním ďalšieho testovacieho auta. Vráťme sa ale na začiatok.
Ubehli takmer štyri roky od predstavenia prvej generácie Renault Kadjar. Tento rok prešiel faceliftom, ktorý ale nie je veľmi výrazný. To hlavné sa skrývalo pod kapotou.
Nové BMW rady 5 Touring, interne označované G31, som si prvýkrát odskúšal so štvorvalcovým naftovým motorom, pohonom xDrive a osemstupňovou automatickou prevodovkou.
V portfóliu japonskej automobilky, v poslednej dobe, miznú naftové motory. S príchodom faceliftu sa tak stalo aj u modelu HR-V. Zato však pribudlo niečo zaujímavé.
Športová divízia „N“ automobilky Hyundai, založená pred necelými dvoma rokmi, má za sebou prvý veľký úspech a to vďaka modelu i30 N. Teší sa veľkej obľube a preto k nemu pribudol ďalší model.
Modelový rad Kia Ceed vo svojom treťom pokračovaní jasne dokazuje, že nechce byť len šedou myškou medzi ostatnými hatchbackmi. Jednou zo zbraní na konkurenciu je určite verzia GT.
Piata generácia Seatu Ibiza brázdi cesty niečo cez dva roky. Teší sa veľkej obľube. Vďačí zato niekoľkým aspektom, ktoré si v nasledujúcich riadkoch rozoberieme.
Predstavením novej generácie Kia Ceed nastala výrazná zmena vo výbere verzií. Po novom majú všetky pätoro dverí, pričom sú na výber až dve kombi. Trojdverový hatchback bol nahradený.